tvaroh

Lahodný tvaroh s čučoriedkami: Desiata alebo olovrant?

tvaroh

Tento recept je skvelou zdravou variantou desiaty alebo olovrantu. Samotná príprava zaberie len veľmi málo času a ľahko ho odnesiete so sebou kdekoľvek. Je príjemne sladký a môžete si ho dochutiť akýmkoľvek ovocím, prípadne, pre ešte výraznejšiu sladkú chuť môžete použiť flavdrops sirupy. Obsahuje kvalitné bielkoviny z nízkotučného tvarohu a dostatok zdroja energie z ovocia (sacharidy). Zasýti a nakopne. Ak potrebujete do jedla pridať tuk, môžete sa rozhodnúť či už pre zámenu tvarohu za plnotučný alebo prihodiť pár orieškov. Plnotučný má však o niečo menej bielkovín a tak vám táto možnosť otvára ďalšie ochutenie – bielkoviny môže doplniť proteínom a získať tak domáci jogurt.

FIT Recepty sú inšpirované jedlami z jedálničkov klientov.

Kliknite sem a získajte svoj jedálniček na mieru

Čo budete potrebovať?

  • 80g nízkotučný tvaroh
  • 100g banán
  • 150g čerstvé čučoriedky
  • 2-3ks citrónová štava

Chcete vedieť ako schudnúť 4-6kg mesačne?

Pripravili sme si pre vás webinár zdarma, na ktorom vás naučíme naše overené spôsoby chudnutia. Zdravý životný štýl s "tajným" názvom: Domáca kuchyňa.


5

Skvelé! Poďme ďalej...


Výborne!

Ste už len kúsok od úspešného dokončenia prvého kroku k vašej úspešnej premene.

Teraz stačí zadať svoj e-mail a kliknúť na zelené tlačidlo. My vám pomôžeme - ÚPLNE ZDARMA.


Postup:

  1. Banán v miske rozmágaj vidličkou a potom pridaj pár čučoriedok, ktoré sa tiež pokús rozmágať alebo si ich pred pridaním posekaj nožom.
  2. Do takto pripravenej zmesi pridaj tvaroh a pár kvapiek citróna, premiešaj. Banán zmes príjemne osladí a čučoriedky s citrónom osviežia.
  3. Zbytkom čučoriedok posypeš pripravenú zmes, prípadne dozdobíš lístkom mäty a že mňam!

Výborne to takto chutí aj s marhuľami, ale v zásade asi s každým ovocím.

5/5 - (1 vote)